6. 10. 2015

My favourite nudes


Krásný den všem !
Dnes jen taková malá " OOTD vsuvka " - foceno dnes ráno, snad se budou fotky líbit :)
Včera jste mohli vidět témeř stejný kabát v modré barvě - tento je opravdu podobný, ale je z  H&M. Líbil se mi už dlouho, ale odrazovala mne cena. Nemám to srdce dát 1500,- za kabát, když vím, že ve slevě bude stát o polovinu méně. Když jsem ho úplně náhodou uviděla na serveru Vinted.cz témeř za polovic, musel být můj :)

Košile: Orsay ( z vinted.cz )
Kabát: H&M ( z vinted.cz )
Přehoz: Bershka
Kalhoty: H&M
Balerínky: Vietnamci
Náhrdelník: H&M ( ano, opět z vinted.cz :D )
Kabelka - Deichmann
 ( včera jste na mně mohli vidět stejnou v černé :)



 




 Příště se můžete těšit na článek o Floridě!:)

Magdalene

20 komentářů:

  1. Moc pěkný outfit :) to jsi nezmrzla v balerínkách s holýma nohama? :O

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji :) U nás v Ostravě bylo dnes přes 20 stupňů a odpoledne bylo na krátké tričko, takže umrznutí nehrozilo :) Navíc jsem měla na sobě silonkové tělové podkolenky:)

    OdpovědětVymazat
  3. Super outfit! Moc se mi líbí, ta růžová ti sluší :) Na článek o Floridě se těším ;)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ta kabelka je krásná ! :)

    LenaČerge

    Moc ti to sluší.

    OdpovědětVymazat
  5. Aha, tak to bych neřekla že máš silonky :-) já myslela že holé nohy :-) kde je kupuješ? A jak dlouho ti vydrží? Já nemohu žádné dobré a kvalitní sehnat :-/

    OdpovědětVymazat
  6. jsou to ty úplně nejobyčejnější s kupuji je v Hrušce balení 5 párů asi za 30 Kč :D mají hlavně dobrý odstín - jsem poměrně snědá, takže nejdou ani vidět :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to já beru v kiku a vydrží mi jen jedno nošení :-( a to máš se zesilenou špičkou nebo bez? A kolik nošení ti vydrží? :-) asi se budu muset taky stavit hrusce :-) já jsem také taková jak ty a kupuji si buď moc světle nebo moc tmavé. Tyhle bych na tobě ani nepoznala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ty se zesílenou špičkou. Vlastně ani nevím jak dlouho vydrží, prostě koupím třeba 4 krabičky po 5 kusech a nějakou dobu to vydrží :D jsou to takové ty české , různé druhy , občas je i mívají v galanterii..:)

      Vymazat
  8. Aha děkuji ti :-) a to máš jen tyhle tělové nebo i černé? :-) zítra se tam tedy zajdu podívat a vyzkouším je také :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím že mám i nějaké černé, ale ty už nevím zda jsou taky odtud nebo odjinud...:(

      Vymazat
  9. Děkuji ti za info :-) já je nosím každý den do práce, tak bych ráda ušetřila a koupila si nějaké lepší za dobrou cenu :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Outfit se mi moc líbí :-) A ty barvy ti moc sluší :-) Jinak jsi teda dost dobrej lovec na vinted! Mně se tam ještě nepovedlo narazit na něco hezkýho :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé no máš pravdu , já mám půlku šatníku z vinted :) většinou právě když něco sháním, seženu na vinted :)

      Vymazat
  11. Moc hezký outfit! Ten kabátek je opravdu úchvatný :)
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  12. Jé, no páni, tobě to tolik sluší :)))) A to jsi teda měla z pekla štěstí, že se ti ho ještě podařilo takhle pořídit na vinted :)

    OdpovědětVymazat
  13. Juuu, to je strašně cuute outfit, sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  14. Krásný outfit, miluju takovéhle jemné barvičky :) Jinak jsem se stala pravidelnou čtenářkou a budu ráda, pokud se staneš mou :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za jakékoli komentáře či připomínky :)