5. 10. 2015

OOTD - Stripes with baby blue



Jak jsem slíbila, je tady první outfitový příspěvek :))
Jelikož bylo dnes teplo, využila jsem hezkého počasí a vytáhla mou oblíbenou pruhovanou sukni z Pull and Bear. Řeknu Vám, najít místo pro dobrou fotku je opravdu oříšek. Nakonec se nám povedlo udělat pár ucházejících fotek, přesto to pořád není ono. Ale budeme trénovat, slibuju:)



Černobílá kombinace mne nikdy neomrzí :) Zjemnila jsem ji kabátkem v baby blue barvě a výsledný outfit se mi moc líbí. Vím, že lodičky by byly mnohem lepší, ale tyhle jsou pro mne pohodlnější :)
Tyto kotníkáče jsem nedávno ulovila v CCC ( zn. Lasocki) a mohu je vřele doporučit. Na to, že jsou z pravé kůže, nestály moc ( okolo tisícovky - asi mé nejdražší boty:D ) a je to takový ten univerzální kousek, co vám vydrží několik let. Černé kotníkovky jsou prostě takovým tím podzimním "MUST HAVE":)
Baby blue kabátek je z Reserved -  je jakoby z neoprenu a má podšívku, a tak se dá nosit i v mírné zimě. Podobný mám ještě v pudrové barvičce, ten uvidíte "v akci" někdy příště:)
A co Vy? Máte rády černobílou v kombinaci s pastelovými barvami ?:)

Sukně: Pull&bear
Košile: Camaieu
Kabátek: Reserved
Boty: Lasocki
Kabelka: Deichmann
Punčocháče: F&F
 ( odkud jsou punčocháče se může zdát jako poněkud bezvýznamná informace, ale pokud se vám zdá, že každé punčocháče se vám za pár nošení zničí, zatrhnou, prostě jsou na nic, kupte si v Tescu punčocháče, které mají v názvu "resist tights" Jsou absolutně nesmrtelné a nejlepší punčocháče, co znám. Neudělá se vám "oko", ani zatrhlinky. Jsou lepší než mnohonásobně dražší "značkové" punčocháče. A  cena cca 100,- Kč:))






Na příště pro Vás chystám článek o Floridě, který bude plný mých fotek a zajímavých postřehů. Možná ještě stihnu jeden "mezičlánek" jako další OOTD, to se ještě uvidí, jestli stihnu něco nafotit :)
V pátek odjíždíme na wellness pobyt do Tater, o čemž samozřejmě taky napíšu! Chystáme se navštívit Aquapark Tatralandia, kam se těší hlavně Julinka, ale myslím, že si to užijeme všichni:)

mějte krásný den:)
Magdalene

10 komentářů:

  1. díky :) mám ještě podobný v pudrové, uvažuji, že ho provětrám zase zítra :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásná sukně :) sluší ti !

    http://thechicflair.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Magdi, moc děkuji za pozvání na Tvůj blog, přidám si ho na fb, abych nepropásla tvůj nový článek.

    Přeji hezký den.

    OdpovědětVymazat
  4. tyto puncochace jsou skvely! take je nosim uz leta a spis se roztahnou a nedrzi nez by pustili oko :D ted je zacal nosit i pritel pod kalhoty a desne si pochvaluje :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D tak to je vtipný...ale příteli se nedivím, jsou hrozně pohodlné :))

      Vymazat
    2. ja taky ne jenom to ma nevyhodu ze mi je porad kradne :D ale vypada v nich k sezrani :D

      Vymazat

Budu ráda za jakékoli komentáře či připomínky :)